29 Шілде 2024
Мектеп әкімшілік

Үздік педагогтерді қолдау бағдарламасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2022 жылғы «13» маусымдағы
№390 қаулысымен
бекітілген


Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті
қолдау шараларының пакетімен тарту
қағидалары (Арнаулы бағдарлама)


1-тарау. Жалпы ережелер

1. Осы Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту қағидалары (Арнаулы бағдарлама)
(бұдан әрі - Қағидалар) Қазақстан Республикасының Президенті
Қ.К. Тоқаевтың «Қасіретті қаңтар» сабағы: қоғам тұтастығы - тәуелсіздік кепілі» 2022 жылғы 11 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Парламенті Мәжілісінің кеңейтілген отырысында берген тапсырмасына сәйкес әзірленді.
Қағидаларды іске асыру мерзімі:
2022 жылғы 1 қыркүйек - 2027 жылғы 25 мамыр аралығы.
2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
1) академиялық адалдық - білім беру процесінің барлық қатысушыларының мінез-құлық нормаларын белгілейтін, олардың жеке адалдығы мен оқуға деген жауапкершілігін қалыптастыруға ықпал ететін білім беру процесіндегі құндылықтар мен қағидаттардың жиынтығы;
2) педагогтердің ақпараттық-коммуникациялық технологиялық құзыреттері (бұдан әрі - педагогтердің АКТ-құзыреттері) - педагогтің білім беру процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды тиімді қолдану, білім алушыларды оқытудың дербестендірілген және бейімделген тәсілдерін жүзеге асыру, кері байланыс алу және ұсыну қабілеті;
3) кадрлық резерв мектебі - өз саласындағы көшбасшылар қатарынан басқарушылардың кадрлық резерві;
4) мектеп командалары - жалпы мақсатпен және құндылықтармен біріккен педагогтер мен басқарушылар тобы (кейде оларға оқушылар да қосылуы мүмкін);
5) нысаналы өңірлер - білікті және ынталы педагогтерді тарту мен тұрақтандырудың орнықты моделін құру және білім беру сапасын жақсарту үшін таңдалған өңірлер;
6) транскрипт (Transcript) - тиісті оқу кезеңі ішіндегі игерілген пәндер және (немесе) модульдер тізбесін және оқу жұмысының басқа түрлерін қамтитын, кредиттер мен бағалар көрсетілген құжат;
7) «Шабыт» бағдарламасы - ғылым, мәдениет, өнер және ағарту салаларындағы ұлы, атақты қазақ қайраткерлерінің еңбектерін педагогикалық қоғамдастық өкілдері арасында насихаттауға бағытталған жоба. Жоба мынадай нысандарды пайдалану арқылы іске асырылады: дәріс, пікірталас, сұхбат, телекоммуникациялық құралдар арқылы.


2-тарау. Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді
тиісті қолдау шараларының пакетімен тартудың мақсаты, негізгі
міндеттері және шаралары

3. Мақсаты - өңірлік білім беру жүйелерінде білікті және ынталы педагогтерді тартудың және тұрақтандырудың орнықты моделін құру арқылы білім беру сапасын жақсарту.
4. Міндеттері:
педагогтерді тарту, іріктеу жүйесін және оларды қолдаудың ынталандырушы шараларының пакетін әзірлеу;
біліктілікті арттыру және оқу-әдістемелік сүйемелдеу арқылы педагогтерді кәсіби дамыту.
5. Мақсат мен міндеттерге қол жеткізу үшін Қағидаларда мынадай шаралар айқындалды:
1) нысаналы өңірлердің - Алматы, Атырау, Маңғыстау, Түркістан облыстарының педагог кадрларға қажеттілігінің мониторингін жүргізу;
2) педагогтерді тарту мен тұрақтандыру тетігін әзірлеу;
3) қолдаудың ынталандырушы шараларының арнайы пакетін әзірлеу.
6. Нысаналы өңірлерде педагогтерге қажеттілікті талдауды білім беруді басқару органдары жүргізеді.
7. Педагогтерді бос лауазымдарға тарту үшін нысаналы өңірлердің облыстық білім басқармалары жанынан үйлестіру кеңестері (бұдан әрі - ҮК) құрылады.
8. ҮК кемінде жеті адамнан, оның ішінде ҮК мүшелері қатарынан сайланатын төрағадан тұратын алқалы орган болып табылады.
ҮК құрамына педагогтерге қажеттілік бар білім беру ұйымы әкімшілігінің өкілдері, тиісті деңгейдегі әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) немесе білім беру ұйымының әдіскерлері, білім беру саласындағы азаматтық қоғамның, облыстық білім басқармасының, аудандық (қалалық) білім бөлімінің мамандары, педагогтер кіреді.
ҮК құрамын облыс әкімінің әлеуметтік мәселелерге жетекшілік ететін орынбасары бекітеді. Төраға ҮК қызметіне жетекшілік етеді. Хатшы ҮК отырыстарын ұйымдастырады, отырыстар хаттамаларын ресімдейді, оның мүшесі болып табылмайды және дауыс беру құқығы жоқ.
9. ҮК өз қызметін жариялылық, объективтілік, бүкпесіздік қағидаттарын сақтау негізінде жүзеге асырады.
10. ҮК қатыспаған мүшелерін алмастыруға жол берілмейді.
11. Мүдделер қақтығысы туындаған кезде ҮК құрамы қайта қаралады. ҮК құрамын өзгерту өңір әкімінің әлеуметтік мәселелерге жетекшілік ететін орынбасарының шешімі бойынша жүзеге асырылады.
12. ҮК отырыстары төраға, отырысқа қатысқан ҮК мүшелері және хатшы қол қойған хаттамамен ресімделеді.
13. Егер Кеңестің жалпы құрамы мүшелерінің кемінде үштен екісі қатысқан болса, ҮК отырысы өтті, ал оның шешімі заңды деп есептеледі. Дауыс беру нәтижелері қатысып отырған ҮК мүшелерінің көпшілік даусымен айқындалады. Дауыстар тең болған кезде ҮК төрағасының даусы шешуші болып табылады.
14. ҮК отырыстары аудио- және бейнежазбамен сүйемелденеді. Аудио- және бейнежазбалар конкурс жариялаған білім беру ұйымдарында бірінші отырыс өткізілген күннен бастап бір жыл бойы сақталады.
15. ҮК негізгі функциялары:
1) ақпараттық-түсіндіру жұмысын жүргізу;
2) педагогтерді конкурстық іріктеуге (бұдан әрі - конкурс) қатысушылардың тізімін қалыптастыру және конкурс өткізу үшін «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымына беру үшін үміткерлердің құжаттарын осы Қағидалардың 17-тармағында көрсетілген талаптарға сәйкестігі тұрғысынан қарау;
3) конкурстың екінші кезеңінің нәтижелері бойынша конкурстық комиссия ұсыным берген үміткерлердің тізімін алу;
4) конкурстық комиссия бекіткен тізімге сәйкес нысаналы өңірлердің білім беру ұйымдарындағы бос орындарға педагогтерді жұмысқа қабылдауды үйлестіру;
5) педагогтерді көшіру, орналастыру, қолдаудың ынталандырушы шаралары пакетімен қамтамасыз ету жөніндегі мәселелерді үйлестіру;
6) кадрларды даярлау және олардың біліктілігін арттыру шараларын іске асыру мәселелерін үйлестіру;
7) Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында таратылатын бұқаралық ақпарат құралдарында нысаналы өңірде бос орындардың бар екені туралы хабарландыру жариялау, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдарының интернет-ресурсында орналастыру;
8) «Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының Заңында көзделген әлеуметтік кепілдіктерді шешуге жәрдемдесу болып табылады.


3-тарау. Педагогтерді конкурстық іріктеуді ұйымдастыру және
өткізу тәртібі

16. Конкурстың негізгі қағидаттары:
1) тұрғылықты жеріне қарамастан, барлық үміткерлер құқықтарының теңдігі;
2) үміткерлер арасындағы адал бәсекелестік;
3) өткізудің объективтілігі, бүкпесіздігі, жариялылығы болып табылады.
17. Конкурсқа тұрғылықты жеріне қарамастан, тиісті бейіндері бойынша жоғары педагогикалық, жоғары кәсіптік және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар (жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының базасында педагогикалық қайта даярлаудан өткен), сондай-ақ «педагог-сарапшы», «педагог-зерттеуші», «педагог-шебер» біліктілік санаттары бар педагогтер, оның ішінде гуманитарлық бағыт бойынша үлгерімінің орташа балы (GPA) 3,5-тен төмен емес, жаратылыстану-математикалық бағыт бойынша үлгерімінің орташа балы (GPA) 3,2-ден төмен емес жоғары оқу орындарының педагогикалық мамандықтарының түлектері, сондай-ақ педагогикалық мамандықтар бойынша үлгерімінің орташа балы (GPA) 3,4-тен төмен емес магистратураны бітірушілер қатысады.
18. Конкурсты өткізу үшін білім беру саласындағы уәкілетті органның бұйрығымен конкурстық комиссия құрылады. Конкурстық комиссия - құрамына «НЗМ» ДБҰ, Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының, «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» акционерлік қоғамының, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің өкілдері кіретін алқалы орган.
19. Конкурс қажеттілігіне қарай өткізіледі және мыналарды қамтиды:
1) Конкурстың өткізілетіні туралы хабарлау;
2) құжаттар қабылдау;
3) компьютерлік тестілеу және эссе;
4) әңгімелесу.
20. ҮК Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында таратылатын бұқаралық ақпарат құралдарында конкурс өткізу туралы хабарландыру жариялайды, сондай-ақ жергілікті атқарушы және уәкілетті органдарының интернет-ресурсында орналастырады.
21. Конкурсқа қатысқысы келетін үміткерлер осы Қағидалардың
17-тармағында көрсетілген талаптарға сәйкес осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішті қажетті құжаттармен қоса хабарландыруда көрсетілген электрондық мекенжайға жолдайды. Үміткерлердің құжаттарын қабылдауды ҮК конкурс жарияланғаннан кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде жүзеге асырады.
22. ҮК құжаттардың түсуіне қарай үміткерлердің құжаттарын педагогикалық қызмет талаптарына сәйкестігі тұрғысынан қарайды.
23. ҮК кандидаттың құжаттарын қабылдағаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшелеріне сыбайлас жемқорлық қылмыстың және (немесе) қылмыстық құқық бұзушылықтың жасалғаны туралы мәліметтердің болуы не болмауы, сондай-ақ педагогикалық әдептің бұзылғаны туралы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы сапаны қамтамасыз ету комитетіне сұрау салу жібереді.
Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жұмысқа орналасуға тыйым салатын сыбайлас жемқорлық қылмыстың және (немесе) қылмыстық құқық бұзушылықтың жасалғаны және (немесе) педагогикалық әдеп нормаларының бұзылғаны туралы мәліметтер анықталған кезде педагог конкурстан кез келген кезеңде шеттетіледі.
24. Конкурсқа қатысуға:
1) психикалық денсаулық саласында медициналық көмек көрсететін ұйымдарда есепте тұрған, медициналық қарсы көрсетілімдері бар, сондай-ақ психикасында, мінез-құлқында ауытқу (аурулары), оның ішінде психикаға белсенді әсер ететін заттарды қолдануға байланысты ауытқуы бар;
2) заңды күшіне енген сот үкіміне немесе медициналық қорытындыға сәйкес педагогтік қызметке тыйым салынған үміткерлер;
3) Қазақстан Республикасының Еңбек кодексінде көзделген шектеулер негізінде жіберілмейді.
25. ҮК конкурстың бірінші кезеңіне қатысуға жіберілген үміткерлердің тізімін бекітеді және осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша «НЗМ» ДБҰ-ға береді.
26. Барлық ақпарат жергілікті атқарушы органдардың және «НЗМ»
ДБҰ-ның ақпараттық ресурстарында орналастырылады.
Конкурс «НЗМ» ДБҰ-да:
бірінші кезең - компьютерлік тестілеу және эссе жазу форматында;
екінші кезең - әңгімелесу нысанында өткізіледі.
27. Конкурстың бірінші кезеңін өткізу үшін «НЗМ» ДБҰ жанынан емтихан кеңесі конкурстың бірінші кезеңінің рәсімдері мен нәтижелерінің сақталуын қарайтын, сондай-ақ үміткерлерді конкурстың екінші кезеңіне жіберу бойынша ұсынымдар туралы шешім қабылдауға уәкілетті алқалы орган құрылады. Емтихан кеңесінің төрағасы және құрамы «НЗМ» ДБҰ бұйрығымен айқындалады және бекітіледі.
28. Конкурстың бірінші кезеңін бағалау рәсімдері мен құралдарын әзірлеуді «НЗМ» ДБҰ жүзеге асырады.
29. «НЗМ» ДБҰ ҮК ұсынған тізімдер бойынша конкурсқа қатысу үшін үміткерлердің электрондық базасын қалыптастырады.
30. Тестілеу және эссе жазу компьютерлік форматта үміткердің таңдауы бойынша қазақ, орыс немесе ағылшын тілінде жүргізіледі.
31. Бейіндік пән бойынша тест 25 тапсырмадан тұрады, эссе көлемі - 350 сөз.
32. Үміткерлерге нұсқама өткізу уақытын есепке алмағанда, тестіні орындау және эссе жазу ұзақтығы мыналарды құрайды:
1) «математика», «физика», «информатика», «химия», «биология», «қазақ тілі мен әдебиеті», «орыс тілі мен әдебиеті», «ағылшын тілі» пәндеріне арналған тест - 80 минут, қалған пәндер үшін - 40 минут;
2) эссе - 50 минут.
33. Тестілеу және эссе жазу рәсімін «НЗМ» ДБҰ елдің 17 өңіріндегі Назарбаев Зияткерлік мектептерінің базасында өткізеді.
34. Конкурстың бірінші кезеңінің нәтижелерін өңдеуді «НЗМ» ДБҰ күнтізбелік 10 (он) күн ішінде жүргізеді.
35. Тестілеу нәтижелерін өңдеу жауаптарды статистикалық талдау әдісімен жүзеге асырылады, онда әрбір үміткердің белгіленген стандарттарға сәйкес тест тапсырмаларын орындауы тексеріледі, сондай-ақ белгілі бір қиындық деңгейіндегі шешілген тест тапсырмаларының саны негізінде үміткердің білімі мен дағдылары туралы объективті қорытынды жасауға мүмкіндік беретін тестілеу деректеріне психометриялық талдау қолданылады.
36. Эссені «НЗМ» ДБҰ бағалау жөніндегі сертификатталған сарапшылары мынадай өлшемшарттар бойынша бағалайды:
1) талдау, синтездеу және бағалау - эсседе өзекті зерттеулер мен тәжірибе негізінде келтірілген дәлелдер мен іс-әрекеттердің болуы;
2) тіл және ұйымдастыру - баяндаудың қисындылығы мен дәйектілігінің таңдап алынған тақырыпқа сәйкестігі, ұсынылған терминдердің орынды қолданылуы, сауаттылық.
Эссені «НЗМ» ДБҰ бағалау жөніндегі сертификатталған сарапшылары мынадай тәртіппен бағалайды:
1) жеке ақпаратты жою арқылы үміткерлердің эсселерін кодтау;
2) мәтін көшірмелерін интернет-көздерден іздеу арқылы үміткерлердің эсселерін плагиатқа тексеру;
3) үміткерлердің кодталған эсселерін өлшемшарттарға сәйкес бағалау.
37. «НЗМ» ДБҰ емтихан кеңесі конкурстың бірінші кезеңінің нәтижелерін қарайды және үміткерлерді конкурстың екінші кезеңіне жіберу жөнінде ұсыным беру туралы шешім қабылдайды.
38. Конкурстың бірінші кезеңі бойынша оң нәтижелердің 60 %-ы үміткерлердің конкурстың екінші кезеңіне қатысуына негіз болып табылады.
39. Конкурстың бірінші кезеңінің қорытындысы бойынша апелляция өткізілмейді.
40. Конкурстың бірінші кезеңінің қорытындысы бойынша осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес үміткерлердің сараланған тізімі қалыптастырылады және конкурстық комиссияға беріледі.
41. Үміткерлерге осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ҮК ұсынған тізімде көрсетілген электрондық поштаға конкурстың бірінші кезеңінің нәтижелері туралы хабарлама жіберіледі.
42. Конкурстың екінші кезеңін конкурстық комиссия әңгімелесу нысанында өткізеді.
43. Үміткерлер өңірлердегі Назарбаев Зияткерлік мектептерінен Microsoft Teams платформасы арқылы бетпе-бет немесе қашықтан әңгімелесуден өтеді.
44. Әңгімелесу барысы және үміткерлердің конкурсқа қатысуына ұсыным беру туралы конкурстық комиссияның шешім қабылдауы осы Қағидаларға
5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша хаттама түрінде ресімделеді.
45. Үміткерлердің конкурсқа қатысуына ұсыным беру туралы конкурстық комиссияның шешімі үміткер болмаған кезде ашық дауыс беру арқылы көпшілік дауыспен қабылданады. Дауыстар тең болған кезде конкурстық комиссия төрағасының даусы шешуші болып табылады.
46. Үміткерлерге осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ҮК ұсынған тізімде көрсетілген электрондық поштаға Конкурстың екінші кезеңінің нәтижелері туралы хабарлама жіберіледі.
47. Конкурстың екінші кезеңінің нәтижелері бойынша ұсыным берілген үміткерлердің тізімі осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қабылдау-тапсыру актісімен нысаналы өңірдің ҮК-не беріледі.
48. Үміткердің конкурстың екінші кезеңінің нәтижелері туралы хабарламаны алғаннан кейін 5 (бес) жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 8-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жазбаша өтінішпен апелляциялық комиссияға жүгінуге құқығы бар. Белгіленген мерзімнен кейін келіп түскен апелляцияға өтініштер қаралмайды.
49. Апелляциялық комиссияның төрағасы мен құрамын білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындайды және бекітеді. Апелляциялық комиссияның құрамы кемінде бес адамнан тұрады.
50. Төраға апелляциялық комиссияның қызметіне жетекшілік етеді. Хатшы апелляциялық комиссияның отырыстарын ұйымдастырады, отырыстардың хаттамаларын ресімдейді, оның мүшесі болып табылмайды және дауыс беру құқығы жоқ. Апелляциялық комиссияның отырыстары қашық форматта өткізіледі.
51. Апелляциялық комиссияның шешімі апелляциялық комиссия мүшелерінің жалпы санының көпшілік даусымен қабылданады. Дауыстар тең болған кезде апелляциялық комиссия төрағасының даусы шешуші болып табылады. Апелляциялық комиссияның шешімі осы Қағидаларға
9-қосымшаға сәйкес нысан бойынша хаттамамен ресімделеді, оған апелляциялық комиссияның төрағасы мен барлық мүшелері қол қояды.
52. Апелляциялық комиссияның шешімдеріне Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінде айқындалатын тәртіппен шағым жасауға болады.
53. Конкурстың екінші кезеңінің нәтижелері бойынша конкурстық комиссия бекіткен тізімге сәйкес ҮК үміткерлерді бос лауазымдарға қабылдау үшін нысаналы өңірлердің орта білім беру ұйымдарына жібереді. Өңірлердің ҮК білім беру ұйымдарына жұмысқа қабылдау кезінде қазіргі қажеттілікті ескере отырып, педагогтерді командалық қағидат бойынша, яғни бір білім беру ұйымына 2-3 және одан да көп педагогтен жібереді. ҮК мыналарды:
«Мемлекеттік ұйымдар педагогтерінің жалақысын есептеу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 11 мамырдағы № 191 бұйрығына сәйкес республикалық бюджеттің нысаналы трансферттері есебінен есептелетін лауазымдық айлықақының 150 %-ы мөлшеріндегі ынталандырушы қосымша ақыны;
тартылған педагогтерді білім беру ұйымдары басшыларының, басшылар орынбасарларының кадрлық резервіне қосуды, оларды оқытуды ұйымдастыруды;
екі жылда бір рет «Жылдың үздік жас мұғалімі» конкурсын өткізуді (жүлде қоры ретінде Қазақстанның жетекші білім беру ұйымдарында 3 айлық тағылымдама, орта білім беру мәселелері бойынша халықаралық конференцияларға жіберу көзделеді) қамтитын педагогтерді көшіру, орналастыру, еңбекақы төлеу және оларды қолдаудың тиісті ынталандырушы шаралары пакетімен қамтамасыз ету мәселелерін үйлестіреді.
54. Осы Қағидаларға сәйкес жұмыс істеу үшін қабылданған педагогтің құқықтары, міндеттері мен міндеттемелерінің орындалуын қамтамасыз ету шарттары еңбек шартында көзделеді.


4-тарау. Мұғалімдерді әдістемелік қолдау және курстан кейін сүйемелдеу жөнінде қабылданатын шаралар

55. Мұғалімдерге тиімді әдістемелік қолдау көрсету мақсатында «НЗМ» ДБҰ нысаналы өңірлердегі педагогтердің кәсіптік қажеттіліктеріне диагностика мен зерттеу жүргізеді. Диагностика мен зерттеу педагогтердің кәсіптік қажеттіліктерін айқындау бойынша мұғалімдерге, мектеп басшыларына сауалнама жүргізуді, мұғалімдердің АКТ-құзыреттері деңгейін анықтауды,
1 - 11-сыныптарда сабақтарды кері байланыс беру арқылы байқауды қамтиды.
56. Конкурстық іріктеуден өткен педагогтер «НЗМ» ДБҰ-да 4 апталық біліктілікті арттыру курстарынан өтеді, сондай-ақ алғашқы оқу жылы ішінде педагогтердің осы санаттары үшін курстан кейінгі сүйемелдеу көрсетіледі.
57. Педагогтердің, әдістемелік бірлестіктер жетекшілерінің, психологтардың кәсіптік дамуындағы маңызды құрамдас әртүрлі бағыттар: оқыту әдістемесі мен технологиялары, Lesson Study /Action Research, бағалау жүйесі мен басқа да кәсіптік қажеттіліктер бойынша педагогтердің жұмыс істеп жүрген құрамының біліктілігін тұрақты түрде арттыру болып табылады. Нысаналы өңірлердегі мектеп басшылары мен педагогтерін оқыту көзделген қаражат және көлем шеңберінде бейінді магистратурада оқу үшін білім беру гранттарын бөлу арқылы жүзеге асырылады.
58. АКТ-ны мектептегі білімге тиімді интеграциялау мақсатында нысаналы өңірлерде респонденттердің АКТ-құзыреттілігін айқындау жөнінде онлайн форматта жалпы білім беретін мектеп педагогтерінің АКТ-құзыреттерін айқындау және оларды жетілдіру бойынша ұсынымдар әзірлеу жөніндегі зерттеулер жүргізіледі.
59. Мұғалімді кәсіпте тұрақтандыру, сондай-ақ жұмыс істеп жүрген және болашақ басшылардың әлеуетін өрістету үшін кадрлық резерв мектебі құрылады, онда педагогтер нормативтік құқықтық актілер негізінде басқару, мектепішілік бақылау, ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру бойынша оқытудан өтеді.
60. Мектеп басшылары (директор, директордың орынбасары және көшбасшы мұғалім) үшін мектеп қызметін қайта құруға бағытталған «Мектеп командасы: тиімді басқару және сапалы білім беру» бағдарламасы бойынша оқыту ұйымдастырылады. Курс бағдарламасы тыңдаушылардың практикалық кейстерді, мектептің көшбасшы командаларын қалыптастыру бойынша ұсынымдарды алуын көздейді.
61. Нысаналы өңірлерде келесі 5 жылға (2022 - 2027 жылдар) білім сапасын арттыру үшін жұмыс істеп жүрген педагогтердің: 1 - 11-сынып пәндері мұғалімдерінің, әдістемелік бірлестіктер басшыларының, мектеп психологтары мен әлеуметтік педагогтердің, мектептер әкімшілігінің біліктілігін арттыру курстары мынадай түйінді бағыттар:
пәнді оқыту әдістемесі және бағалау жүйесі;
мұғалімнің мектеп практикасын зерттеу;
мектептегі басқару мен көшбасшылық;
оқушыларды тәрбиелеу мен олардың хал-ахуалы бойынша ұйымдастырылады.
Біліктілікті арттыру бағдарламаларының контенті курс алдындағы мониторинг деректерінің негізінде өзектілендіріледі.
62. Нысаналы өңірлердің мектептеріндегі педагогикалық ұжымдардың шығармашылық және рухани дамуы мақсатында «Шабыт» ашық мультимедиалық алаңы бағдарламасы іске асырылады, оның шеңберінде педагогтер ұлы қазақ ағартушыларының еңбектерімен танысады, Қазақстанның белгілі ғалымдарымен, мәдениет және өнер қайраткерлерімен кездеседі.

_________________________

 

 

 

 


Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту қағидаларына
(Арнаулы бағдарлама)
1-қосымша

Нысан


Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту конкурсына қатысуға
өтініш


Мен, __________________________________________________________,
(педагогтің Т.А.Ә. (бар болса)

ЖСН________________________________________________________________
ЖОО атауы __________________________________________________________
Диплом бойынша мамандығы ___________________________________________
Оқыту тілі___________________________________________________________
Біліктілік санаты (бар болса)___________________________________________
Өңір________________________________________________________________

Мені 20 ____ жылы конкурсқа қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

Жеке деректерді өңдеуге келісемін.
Мынадай құжаттарды қоса беремін:
1) жеке басты куәландыратын құжаттың көшірмесі;
2) білім беру ұйымының басшысы растаған еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
3) Транскрипт (Transcript) (ЖОО педагогикалық мамандықтарының түлектері үшін);
4) ұлттық біліктілік тестілеуінің сертификаты;
5) фотосуреті бар түйіндеме;
6) білімі және біліктілігі туралы құжаттың көшірмесі;
7) электрондық форматтағы 3х4 көлеміндегі 2 фотосурет;
8) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулығының жай-күйі туралы медициналық анықтама;
9) қосымша ақпарат (біліктілігін арттыру, академиялық және ғылыми дәрежелер беру, кәсіптік жетістіктері мен жарияланымдары және т.б. туралы құжаттардың көшірмелері).


20__ ж. «___» ________ _____________________
(қолы)


_________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту қағидаларына
(Арнаулы бағдарлама)
2-қосымша

Нысан

_______________ облысы бойынша конкурстың бірінші кезеңіне қатысуға үміткерлердің тізімі

Үйлестіру кеңесі хаттама негізінде конкурс өткізу үшін үміткерлердің құжаттарын «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру
ұйымдарына жібереді

Р/с
№ Үміткердің
Т.А.Ә. (бар болса)
Пән Тестілеу тілі Электрондық пошта мекенжайы Байланыс телефоны
1
2
3

ҮК төрағасы: ___________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар боса), лауазымы)

ҮК мүшелері:
1 ________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса), лауазымы)
2 ________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса), лауазымы)
3 ________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса), лауазымы)
4 ________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса), лауазымы)

ҮК хатшысы: _______________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса), лауазымы)


_________________________

Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту қағидаларына
3-қосымша
(Арнаулы бағдарлама)

Нысан


Конкурстың бірінші кезеңінің нәтижелері бойынша
үміткерлердің тізімі

(«НЗМ» ДБҰ жанындағы емтихан кеңесі толтырады және
конкурстық комиссияға жібереді)

Р/с
№ Үміткердің
Т.А.Ә. (бар болса)
Пән Тілі Нәтиже
(орындау%) Шешім (ұсыным берілді/
ұсыным берілген жоқ)
1
2
3

Емтихан кеңесінің төрағасы: _____________________ (қолы, Т.А.Ә. (бар болса)

Емтихан кеңесінің мүшелері:
___________________________________ (қолы, Т.А.Ә. (бар болса)
___________________________________ (қолы, Т.А.Ә. (бар болса)
___________________________________ (қолы, Т.А.Ә. (бар болса)
___________________________________ (қолы, Т.А.Ә. (бар болса)

Емтихан кеңесінің хатшысы: ____________________ (қолы, Т.А.Ә. (бар болса)


_________________________

 


Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту қағидаларына
(Арнаулы бағдарлама)
4-қосымша

Нысан

Конкурстың бірінші кезеңінің нәтижелері туралы
хабарлама

1-нысан

Құрметті ______________________ !

«Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымы конкурстың бірінші кезеңінің нәтижелері негізінде Сізге конкурстың екінші кезеңіне қатысуға ұсыным берілгенін хабарлайды.


2-нысан

Құрметті ______________________ !

«Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымы конкурстың бірінші кезеңінің нәтижелері негізінде Сізге конкурстың екінші кезеңіне қатысуға ұсыным берілмегенін хабарлайды.

Конкурстың бірінші кезеңі бойынша кері байланыс парағы

Үміткер
Пән


Орындалу пайызы

Ұсынымдар
Тақырыптар бойынша пәндік дайындық қажет


_________________________

Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту қағидаларына
(Арнаулы бағдарлама)
5-қосымша

Нысан


Конкурстың екінші кезеңін (әңгімелесу) өткізу хаттамасы

20__ ж. «___» ________

Қатысқандар:

Конкурстық комиссия төрағасы: _______________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса), лауазымы)
Конкурстық комиссия мүшелері:

1 ________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса), лауазымы)
2 ________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса), лауазымы)
3 ________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса), лауазымы)
4 ________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса), лауазымы)


Конкурстық комиссия хатшысы: ______________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса), лауазымы)

Конкурстың екінші кезеңін (қашықтан әңгімелесу) өткізу барысында үміткермен аудио- және бейне жазба жүргізілді.

1) Үміткердің Т.А.Ә. (бар болса) __________________________
2) Пән ___________________________________________________________
3) Біліктілік санаты ________________________________________________
4) Еңбек өтілі, оның ішінде педагогикалық _____________________________
5) Жұмыс орны, лауазымы/ оқу орны, курсы, мамандығы _________________
6) Оқыту/оқу тілі______________________________________________
7) Байланыс телефоны _____________________________________________
Үміткерге мынадай сұрақтар қойылды:
1)__________________________________________
2)___________________________________________

1. Конкурстың екінші кезеңінің нәтижелері бойынша конкурстық комиссия мынадай үміткерлерге ұсыным беруге шешім қабылдады

Р/с
№ Т.А.Ә. (бар болса) Лауазымы


2. Конкурстың екінші кезеңінің нәтижелері бойынша конкурстық комиссия мынадай үміткерлерге ұсыным бермеуге шешім қабылдады

Р/с
№ Т.А.Ә. (бар болса) Лауазымы


Конкурстық комиссия төрағасы: _______________________________________
(қолы, Т.А.Ә. (бар болса)
Конкурстық комиссия мүшелері:
1 ________________________________________________
(қолы, Т.А.Ә. (бар болса)
2 ________________________________________________
(қолы, Т.А.Ә. (бар болса)
3 ________________________________________________
(қолы, Т.А.Ә. (бар болса)
4 ________________________________________________
(қолы, Т.А.Ә. (бар болса)

Конкурстық комиссия хатшысы: ______________________________________
(қолы, Т.А.Ә. (бар болса)


_________________________

 

 


Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту қағидаларына
(Арнаулы бағдарлама)
6-қосымша

Нысан

Конкурстың екінші кезеңінің нәтижелері туралы хабарлама
1-нысан

Құрметті ______________________ !

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің конкурстық комиссиясы конкурстың екінші кезеңінің нәтижелері бойынша Сізге ұсыным берілгенін хабарлайды.


2-нысан

Құрметті ___________________________ !

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің конкурстық комиссиясы конкурстың екінші кезеңінің нәтижелері бойынша Сізге ұсыным берілмегенін хабарлайды.


_________________________

 

 

 

 

 

 

Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту қағидаларына
(Арнаулы бағдарлама)
7-қосымша

Нысан


Қабылдау-тапсыру
актісі

Нұр-Сұлтан қ. 20___жылғы ___ ________
Бір жағынан Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тартудың қағидаларын (Арнаулы бағдарлама) іске асыру шеңберінде конкурстық іріктеудің екінші кезеңін өткізу жөніндегі конкурстық комиссиясының (бұдан әрі - конкурстық комиссия) атынан конкурстық комиссияның төрағасы _____________________________________ және екінші жағынан ________________ облысы білім басқармасының үйлестіру кеңесінің атынан (бұдан әрі - үйлестіру кеңесі) үйлестіру кеңесінің төрағасы _______________ төмендегі туралы осы актіні жасады.
Конкурстық комиссия Бағдарлама шеңберінде Конкурстың екінші кезеңінің нәтижелері бойынша ұсыным берілген педагогтердің тізімін тапсырады, ал ________________ облысының үйлестіру кеңесі қабылдайды.
Бағдарлама шеңберінде конкурстың екінші кезеңінің нәтижелері бойынша ұсыным берілген педагогтердің тізімі
Р/с
№ Т.А.Ә. (бар болса) Пән


Тапсырды
Қабылдады
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі конкурстық комиссиясының төрағасы __________облысының білім басқармасы үйлестіру кеңесінің төрағасы
____________________________ _____________________________
(қолы, Т.А.Ә. (бар болса) (қолы, Т.А.Ә. (бар болса)


_________________________

Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту қағидаларына
(Арнаулы бағдарлама)
8-қосымша
Нысан

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту қағидаларының (Арнаулы бағдарлама) шеңберінде педагогтерді конкурстық іріктеу нәтижелерін қайта қарау жөніндегі апелляциялық комиссияның төрағасы
___________________________________

ӨТІНІШ

Т.А.Ә. (бар болса)
Педагогтерді конкурстық іріктеу өткізілген жер
________________________ қ.
Электрондық пошта мекенжайы
(толық, мысалы, Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.),
байланыс телефоны
____________________________________________________________________
(себептердің қысқаша мазмұны, дәлелдер келтіру)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
байланысты конкурстық іріктеу нәтижелерін қайта қарауды сұраймын
Күні ____________________
Қолы ___________________


_________________________

Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту қағидаларына
(Арнаулы бағдарлама)
9-қосымша

Нысан
Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту қағидалары (Арнаулы бағдарлама) шеңберінде педагогтерді конкурстық іріктеу нәтижелерін қайта қарау жөніндегі
апелляциялық комиссия отырысының
ХАТТАМАСЫ

20____ жылғы «___» __________________

Апелляциялық комиссияның төрағасы: ________________________________
( Т.А.Ә. (бар болса)
Апелляциялық комиссия мүшелері:
1. _______________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
2. _______________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
3. _______________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
4. _______________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)

Апелляциялық комиссия хатшысы: __________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)

Күн тәртібі:
1. Педагогтің апелляциялық өтінішінде баяндалған фактілерді қарау
____________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
2. Педагогтің конкурстық іріктеу материалдарын қарау.
3. Шешім қабылдау.

Апелляциялық комиссияның жұмысы барысында мынадай әрекеттер жүзеге асырылды:
1. Әрекеттер сипаттамасы
2. Әрекеттер сипаттамасы

Апелляциялық комиссияның шешімі:
________________________________________________________________________________________________________________________________________

Апелляциялық комиссияның төрағасы _____________ ____________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
Апелляциялық комиссия мүшелері:

1. _______________ ______________________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
2. _______________ ______________________________
(қолы) (Т.А Ә. (бар болса)
3. _______________ ______________________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
4. _______________ ______________________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)

Хатшы: _______________ _________________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)


_________________________
Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от « 13 » июня 2022 года
№ 390


Правила привлечения лучших педагогов с соответствующим
пакетом мер поддержки для регионов, имеющих дефицит учителей (Специальная программа)


Глава 1. Общие положения

1. Настоящие Правила привлечения лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов, имеющих дефицит учителей (Специальная программа) (далее - Правила), разработаны в целях реализации поручения Президента Республики Казахстан, данного на заседании Мажилиса Парламента Республики Казахстан от 11 января 2022 года «Уроки «трагического января»: единство общества - гарантия независимости».
Сроки реализации Правил:
с 1 сентября 2022 года по 25 мая 2027 года.
2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:
1) академическая честность - совокупность ценностей и принципов в образовательном процессе, устанавливающая нормы поведения всеми участниками образовательного процесса, способствующая формированию их личной честности и ответственности за обучение;
2) информационно-коммуникационные технологические компетенции педагогов (далее - ИКТ-компетенции педагогов) - способность педагога эффективно применять информационные и коммуникационные технологии в образовательном процессе, осуществлять персонализированный и адаптивный подходы к обучению обучающихся, получать и предоставлять обратную связь;
3) школа кадрового резерва - кадровый резерв управленцев из числа лидеров в своей области;
4) школьные команды - группа педагогов и управленцев (иногда к ним могут присоединиться и школьники), которые объединены общими целью и ценностями;
5) целевые регионы - регионы, выбранные для создания устойчивой модели привлечения и удержания квалифицированных и мотивированных педагогов и улучшения качества образования;
6) транскрипт (Transcript) - документ, содержащий перечень освоенных дисциплин и (или) модулей, и других видов учебной работы за соответствующий период обучения с указанием кредитов и оценок;
7) программа «Шабыт» - проект, направленный на популяризацию трудов великих, известных казахских деятелей в сфере науки, культуры, искусства и просвещения среди представителей широкой педагогической общественности. Проект реализуется при использовании форм: лекция, дискуссия, интервью, посредством телекоммуникационных средств.


Глава 2. Цель, основные задачи и меры привлечения лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов, имеющих дефицит учителей

3. Цель - улучшение качества образования путем создания в региональных системах образования устойчивой модели привлечения и удержания квалифицированных и мотивированных педагогов.
4. Задачи:
разработка системы привлечения, отбора педагогов и пакета стимулирующих мер их поддержки;
профессиональное развитие педагогов через повышение квалификации и учебно-методическое сопровождение.
5. Для достижения цели и задач Правилами определены следующие меры:
1) проведение мониторинга потребности в педагогических кадрах целевых регионов - Алматинской, Атырауской, Мангистауской, Туркестанской областей;
2) разработка механизма по привлечению и удержанию педагогов;
3) разработка специального пакета стимулирующих мер поддержки.
6. Анализ потребности в педагогах в целевых регионах проводится органами управления образованием.
7. Для привлечения педагогов на вакантные должности создаются координационные советы при областных управлениях образования целевых регионов (далее - КС).
8. КС является коллегиальным органом, состоящим не менее чем из семи человек, в том числе председателя, избираемого из числа членов КС.
В состав КС включаются представители администрации организации образования, в которой имеется потребность в педагогах, методисты методических кабинетов (центров) соответствующего уровня или организации образования, гражданского общества сферы образования, специалисты областного управления образования, районного (городского) отдела образования, педагоги.
Состав КС утверждается заместителем акима области, курирующим социальные вопросы. Председатель руководит деятельностью КС. Секретарь организует заседания КС, оформляет протоколы заседаний, не является его членом и не имеет права голоса.
9. КС осуществляет свою деятельность на основе соблюдения принципов гласности, объективности, прозрачности.
10. Замещение отсутствующих членов КС не допускается.
11. При возникновении конфликта интересов состав
КС пересматривается. Изменение состава КС осуществляется по решению заместителя акима целевого региона, курирующего социальные вопросы.
12. Заседания КС оформляются протоколом, подписанным председателем, членами КС, присутствовавшими на заседании, и секретарем.
13. Заседание КС считается состоявшимся, а его решение правомочным, если на нем присутствовали не менее двух третей членов от общего состава совета. Результаты голосования определяются большинством голосов присутствующих членов КС. При равенстве голосов голос председателя КС является решающим.
14. Заседания КС сопровождаются аудио- и видеозаписью. Аудио- и видеозаписи хранятся в организациях образования, объявивших конкурс, в течение одного года со дня проведения первого заседания.
15. Основными функциями КС являются:
1) проведение информационно-разъяснительной работы;
2) рассмотрение документов претендентов на соответствие требованиям, указанным в пункте 17 настоящих Правил, для формирования списка участников конкурсного отбора педагогов (далее - конкурс) для передачи в автономную организацию образования «Назарбаев Интеллектуальные школы» (далее - АОО «НИШ») для проведения конкурса;
3) получение списка претендентов, рекомендованных конкурсной комиссией по результатам второго этапа конкурса;
4) координация приема на работу педагогов на вакантные места в организации образования целевых регионов согласно списку, утвержденному конкурсной комиссией;
5) координация вопросов по переезду, размещению педагогов, обеспечению пакетом стимулирующих мер поддержки;
6) координация вопросов по реализации мер подготовки и повышения квалификации педагогов;
7) публикация объявления об имеющихся вакантных местах в целевом регионе в средствах массовой информации, распространяемых на всей территории Республики Казахстан, а также размещение на интернет-ресурсе местных исполнительных органов;
8) содействие решению социальных гарантий, предусмотренных Законом Республики Казахстан «О статусе педагога».


Глава 3. Порядок организации и проведения конкурсного отбора педагогов

16. Основными принципами конкурса являются:
1) равенство прав всех претендентов независимо от места проживания;
2) добросовестная конкуренция среди претендентов;
3) объективность, прозрачность, гласность проведения.
17. В конкурсе участвуют педагоги Республики Казахстан вне зависимости от места жительства, имеющие высшее педагогическое, высшее профессиональное и (или) послевузовское образование по соответствующим профилям (прошедшие педагогическую переподготовку на базе организаций высшего и (или) послевузовского образования), а также имеющие квалификационные категории «педагог-эксперт», «педагог-исследователь», «педагог-мастер», в том числе выпускники педагогических специальностей высших учебных заведений по гуманитарному направлению со средним баллом успеваемости (GPA) не ниже 3,5, по естественно-математическому направлению со средним баллом успеваемости (GPA) не ниже 3,2, а также выпускники магистратуры по педагогическим специальностям со средним баллом успеваемости (GPA) не ниже 3,4.
18. Для проведения конкурса приказом уполномоченного органа в области образования создается конкурсная комиссия. Конкурсная комиссия - коллегиальный орган, в состав которого входят представители АОО «НИШ», Национальной академии образования им. И. Алтынсарина, акционерного общества «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу», Министерства образования и науки Республики Казахстан.
19. Конкурс проводится по мере необходимости и включает в себя:
1) объявление о проведении конкурса;
2) прием документов;
3) компьютерное тестирование и эссе;
4) собеседование.
20. КС публикует объявление о проведении конкурса в средствах массовой информации, распространяемых на всей территории Республики Казахстан, а также размещает на интернет-ресурсах местных исполнительных и уполномоченного органов.
21. В соответствии с требованиями, указанными в пункте 17 настоящих Правил, претенденты, желающие участвовать в конкурсе, направляют заявление по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам с приложением необходимых документов на электронный адрес, указанный в объявлении. Приём документов претендентов осуществляется КС в течение 10 (десять) рабочих дней после объявления конкурса.
22. КС по мере поступления документов рассматривает документы претендентов на соответствие требованиям педагогической деятельности.
23. КС в течение 3 (три) рабочих дней после принятия документов кандидата направляет запрос о наличии либо отсутствии сведений о совершении коррупционного преступления и (или) уголовного правонарушения в уполномоченный орган по правовой статистике и специальным учетам или его территориальные подразделения, а также о нарушении педагогической этики в Комитет по обеспечению качества в сфере образования и науки Министерства образования и науки Республики Казахстан.
При выявлении сведений о совершении коррупционного преступления и (или) уголовного правонарушения, и (или) нарушении норм педагогической этики, запрещающих трудоустройство в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан, педагог отстраняется от конкурса на любом этапе.
24. Не допускаются к участию в конкурсе претенденты:
1) имеющие медицинские противопоказания, а также с психическими, поведенческими расстройствами (заболеваниями), в том числе связанными с употреблением психоактивных веществ, состоящие на учете в организациях, оказывающих медицинскую помощь в области психического здоровья;
2) имеющие запрет на педагогическую деятельность в соответствии с вступившим в законную силу приговором суда или медицинским заключением;
3) на основании ограничений, предусмотренных Трудовым кодексом Республики Казахстан.
25. КС утверждает список претендентов, допущенных к участию на первом этапе конкурса, и передаёт в АОО «НИШ» по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.
26. Вся информация размещается на информационных ресурсах местных исполнительных органов и АОО «НИШ».
В АОО «НИШ» конкурс проводится:
первый этап - в формате компьютерного тестирования и написания эссе;
второй этап - в форме собеседования.
27. Для проведения первого этапа конкурса при АОО «НИШ» создается экзаменационный совет - коллегиальный орган, рассматривающий соблюдение процедур и результатов первого этапа конкурса, а также уполномоченный принимать решение о рекомендации по допуску претендентов ко второму этапу конкурса. Председатель и состав экзаменационного совета определяются и утверждаются приказом АОО «НИШ».
28. Разработка процедуры и инструментов оценивания первого этапа конкурса осуществляется АОО «НИШ».
29. АОО «НИШ» формирует электронную базу претендентов для участия в конкурсе по спискам, предоставленным КС.
30. Тестирование и написание эссе проводятся в компьютерном формате по выбору претендента на казахском, русском или английском языке.
31. Тест по профилирующему предмету состоит из 25 заданий, объём эссе составляет 350 слов.
32. Продолжительность выполнения теста и написания эссе без учёта времени на проведение инструктажа претендентов составляет:
1) тест для предметов «математика», «физика», «информатика», «химия», «биология», «казахский язык и литература», «русский язык и литература», «английский язык» - 80 минут, для остальных предметов - 40 минут;
2) эссе - 50 минут.
33. Процедуры тестирования и написания эссе проводятся АОО «НИШ» на базе Назарбаев Интеллектуальных школ в 17 регионах страны.
34. Обработка результатов первого этапа конкурса проводится АОО «НИШ» в течение 10 (десять) календарных дней.
35. Обработка результатов тестирования осуществляется методом статистического анализа ответов, при котором проверяется выполнение тестовых заданий каждым претендентом в соответствии с установленными стандартами, а также применяется психометрический анализ данных тестирования, позволяющий делать объективный вывод о знаниях и навыках претендента на основании количества решенных тестовых заданий определенного уровня трудности.
36. Эссе оценивается сертифицированными экспертами по оцениванию АОО «НИШ» по следующим критериям:
1) анализ, синтез и оценка - наличие в эссе приведенных аргументов и действий на основе актуальных исследований и опыта;
2) язык и организация - соответствие логичности и последовательности изложения выбранной теме, уместное использование предложенных терминов, грамотность.
Эссе оценивается сертифицированными экспертами по оцениванию
АОО «НИШ» в следующем порядке:
1) кодировка эссе претендентов посредством удаления личной информации;
2) проверка эссе претендентов на плагиат через поиск копий текста в интернет-источниках;
3) оценивание закодированных эссе претендентов в соответствии с критериями.
37. Экзаменационный совет АОО «НИШ» рассматривает результаты первого этапа конкурса и принимает решение о рекомендации по допуску претендентов ко второму этапу конкурса.
38. Основанием для участия претендентов во втором этапе конкурса является 60 % положительных результатов по первому этапу конкурса.
39. Апелляция по итогам первого этапа конкурса не проводится.
40. По итогам первого этапа конкурса формируется ранжированный список претендентов согласно приложению 3 к настоящим Правилам и передаётся в конкурсную комиссию.
41. Претендентам направляется уведомление о результатах первого этапа конкурса на электронную почту, указанную в списке, предоставленном КС, по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам.
42. Второй этап конкурса проводится конкурсной комиссией в форме собеседования.
43. Претенденты проходят собеседование в очном или дистанционном формате посредством платформы Microsoft Teams Назарбаев Интеллектуальных школ в регионах.
44. Ход собеседования и принятие решения конкурсной комиссии о рекомендации претендентов на участие в конкурсе оформляются в виде протокола по форме согласно приложению 5 к настоящим Правилам.
45. Решение конкурсной комиссии о рекомендации претендентов на участие в конкурсе принимается в отсутствие претендента путем открытого голосования большинством голосов. При равенстве голосов голос председателя конкурсной комиссии является решающим.
46. Претендентам направляется уведомление о результатах второго этапа конкурса на электронную почту, указанную в списке, предоставленном КС, по форме согласно приложению 6 к настоящим Правилам.
47. Список рекомендованных претендентов по результатам второго этапа конкурса передаётся в КС целевого региона актом приёма-передачи по форме согласно приложению 7 к настоящим Правилам.
48. Претендент в течение 5 (пять) рабочих дней после получения уведомления о результатах второго этапа конкурса имеет право обратиться в апелляционную комиссию с письменным заявлением по форме согласно приложению 8 к настоящим Правилам. Заявления на апелляцию, поступившие позже установленного срока, рассмотрению не подлежат.
49. Председатель и состав апелляционной комиссии определяются и утверждаются уполномоченным органом в области образования. Состав апелляционной комиссии состоит не менее чем из пяти человек.
50. Председатель руководит деятельностью апелляционной комиссии. Секретарь организует заседания апелляционной комиссии, оформляет протоколы заседаний, не является ее членом и не имеет права голоса. Заседания апелляционной комиссии проводятся в дистанционном формате.
51. Решения апелляционной комиссии принимаются большинством голосов от общего числа членов апелляционной комиссии. При равенстве голосов голос председателя апелляционной комиссии является решающим. Решения апелляционной комиссии оформляются протоколом по форме согласно приложению 9 к настоящим Правилам, который подписывается председателем и всеми членами апелляционной комиссии.
52. Решения апелляционной комиссии могут быть обжалованы в порядке, определяемом Административным процедурно-процессуальным кодексом Республики Казахстан.
53. В соответствии со списком, утвержденным конкурсной комиссией по результатам второго этапа конкурса, КС направляет претендентов в организации среднего образования целевых регионов для приема на вакантные должности. При приеме на работу в организации образования КС регионов с учетом имеющейся потребности направляет педагогов по командному принципу, то есть по 2-3 и более педагогов в одну организацию образования. КС координирует вопросы переезда, размещения, оплаты труда и обеспечения педагогов пакетом стимулирующих мер поддержки, который включает:
стимулирующую доплату в размере 150 % от должностного оклада, исчисляемого в соответствии с приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 11 мая 2020 года № 191 «Об утверждении Правил исчисления заработной платы педагогов государственных организаций», за счет целевых трансфертов из республиканского бюджета;
включение привлеченных педагогов в кадровый резерв руководителей, заместителей руководителей организаций образования, организация их обучения;
проведение конкурса «Лучший молодой учитель года» один раз в два года (в качестве призового фонда предусматривается 3-месячная стажировка в ведущих организациях образования Казахстана, направление на международные конференции по вопросам среднего образования).
54. Права, обязанности и условия обеспечения исполнения обязательств педагога, принятого для работы в соответствии с настоящими Правилами, предусматриваются в трудовом договоре.


Глава 4. Предпринимаемые меры по методической поддержке и посткурсовое сопровождение учителей

55. С целью эффективной методической поддержки учителей
АОО «НИШ» проводятся диагностика и исследование профессиональных потребностей педагогов целевых регионов. Диагностика и исследование включают в себя проведение анкетирования учителей, руководителей школ по определению профессиональных потребностей педагогов, определение уровня ИКТ-компетенций учителей, наблюдение уроков в 1-11 классах с предоставлением обратной связи.
56. Педагоги, прошедшие конкурсный отбор, проходят 4-недельные курсы повышения квалификации в АОО «НИШ», также в течение первого учебного года данной категории педагогов оказывается посткурсовое сопровождение.
57. Важной составляющей профессионального развития педагогов, руководителей методических объединений, психологов является регулярное повышение квалификации действующего состава педагогов по различным направлениям: методике и технологиям обучения, Lesson Study/Action Research, системе оценивания и другим профессиональным потребностям. Обучение руководителей школ и педагогов целевых регионов осуществляется путем выделения образовательных грантов на обучение в профильной магистратуре в рамках предусмотренных средств и объема.
58. С целью эффективной интеграции ИКТ в школьное образование в целевых регионах проводятся исследования по определению ИКТ-компетенций педагогов общеобразовательных школ в онлайн-формате для определения уровня ИКТ-компетентности респондентов и разработки рекомендаций по их совершенствованию.
59. Для удержания учителя в профессии, а также наращивания потенциала действующих и будущих руководителей создается школа кадрового резерва, в которой педагоги пройдут обучение инструментам управления на основе нормативных правовых актов, внутришкольного контроля, организации работы с родителями.
60. Для руководителей школ (директор, заместитель директора и учитель-лидер) организуется обучение по программе «Школьная команда: эффективное управление и качественное образование», направленное на преобразование деятельности школы. Программа курса предусматривает получение слушателями практических кейсов, рекомендаций по формированию школьных лидерских команд.
61. В целевых регионах на следующие 5 лет (2022 - 2027 годы) для повышения качества образования организуются курсы повышения квалификации действующих педагогов: учителей по предметам 1-11 классов, руководителей методических объединений, школьных психологов и социальных педагогов, администраций школ по следующим ключевым направлениям:
методика преподавания предмета и система оценивания;
исследование школьной практики учителя;
управление и лидерство в школе;
воспитание и благополучие школьника.
Контент программ повышения квалификации будет актуализирован на основе данных предкурсового мониторинга.
62. В целях творческого и духовного развития педагогических коллективов школ целевых регионов реализовывается программа «Шабыт» - открытая мультимедийная площадка, в рамках которой педагоги знакомятся с трудами великих казахских просветителей, встречаются с известными учеными, деятелями культуры и искусства Казахстана.


_________________________

 

 

 

Приложение 1
к Правилам привлечения лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов,
имеющих дефицит учителей
(Специальная программа)

Форма

Заявление
на участие в конкурсе по привлечению лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов,
имеющих дефицит учителей (далее - конкурс)

Я, ___________________________________________________________,
(Ф.И.О. (при его наличии) педагога)

ИИН ______________________________________________________________
Наименование ВУЗа__________________________________________________
Специальность по диплому ___________________________________________
Язык преподавания __________________________________________________
Квалификационная категория (при наличии) ____________________________
Регион ____________________________________________________________


Прошу допустить меня на участие в конкурсе в 20___ году.
Согласен на обработку персональных данных.
Прилагаю следующие документы:
1) копию документа, удостоверяющего личность;
2) копию документа, подтверждающего трудовую деятельность, заверенную руководителем организации образования (при наличии);
3) транскрипт (Transcript) (для выпускников педагогических специальностей ВУЗов);
4) сертификат национального квалификационного тестирования;
5) резюме с фотографией;
6) копию документа об образовании и квалификации;
7) 2 фотографии размером 3х4 в электронном формате;
8) медицинскую справку о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 «Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения»;
9) дополнительную информацию (копии документов о повышении квалификации, присвоении академических и ученых степеней, профессиональные достижения и публикации и т.п.).

«____» __________ 20 ___ года __________________
(подпись)


_________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 2
к Правилам привлечения лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов,
имеющих дефицит учителей
(Специальная программа)

Форма


Список претендентов
на участие в первом этапе конкурса по _______________ области

Координационный совет на основании протокола направляет документы претендентов в автономную организацию образования «Назарбаев Интеллектуальные школы» для проведения конкурса.

№ п/п Ф.И.О. (при его наличии) претендента Предмет Язык тестирования Адрес электронной почты Контактный телефон
1.
2.
3.

Председатель КС: _____________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), должность)
Члены КС:
1 ________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), должность)
2 ________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), должность)
3 ________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), должность)
4 ________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), должность)

Секретарь КС: _______________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), должность)

_________________________

Приложение 3
к Правилам привлечения лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов,
имеющих дефицит учителей
(Специальная программа)

Форма


Список претендентов по
результатам первого этапа конкурса

(заполняется экзаменационным советом при АОО «НИШ» и направляется в конкурсную комиссию)


№ п/п Ф.И.О. (при его наличии) претендента Предмет Язык Результат (% выполнения) Решение (рекомендован/не рекомендован)
1.
2.
3.

Председатель экзаменационного совета: __________________________________
(подпись, Ф.И.О. (при его наличии)
Члены экзаменационного совета:
___________________________________ (подпись, Ф.И.О. (при его наличии)
___________________________________ (подпись, Ф.И.О. (при его наличии)
___________________________________ (подпись, Ф.И.О. (при его наличии)
___________________________________ (подпись, Ф.И.О. (при его наличии)
___________________________________ (подпись, Ф.И.О. (при его наличии)
___________________________________ (подпись, Ф.И.О. (при его наличии)


Секретарь экзаменационного совета: _____________________________________
(подпись, Ф.И.О. (при его наличии)


__________________________

Приложение 4
к Правилам привлечения лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов,
имеющих дефицит учителей
(Специальная программа)

Форма

Уведомление о результатах первого этапа конкурса

Форма 1

Уважаемый (-ая) _____________________!

Автономная организация образования «Назарбаев Интеллектуальные школы» информирует о том, что на основании результатов первого этапа конкурса Вы рекомендованы к участию во втором этапе конкурса.

Форма 2

Уважаемый (-ая) ______________________!

Автономная организация образования «Назарбаев Интеллектуальные школы» информирует о том, что на основании результатов первого этапа конкурса Вы не рекомендованы к участию во втором этапе конкурса.

Лист обратной связи по первому этапу конкурса
Претендент
Предмет

Процент выполнения

Рекомендации
Необходима предметная подготовка по темам:


_________________________
Приложение 5
к Правилам привлечения лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов,
имеющих дефицит учителей
(Специальная программа)

Форма

Протокол проведения второго этапа конкурса (собеседования)
«___» _____________20___ г.

Присутствовали:
Председатель конкурсной комиссии: ____________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), должность)
Члены конкурсной комиссии:
1 _______________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), должность)
2 _______________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), должность)
3 _______________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), должность)
4 _______________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), должность)

Секретарь конкурсной комиссии: _______________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), должность)
В ходе проведения второго этапа конкурса (дистанционного собеседования) с претендентом велась аудио- и видеозапись.
1) Ф.И.О. (при его наличии) претендента__________________________________
2) Предмет ___________________________________________________________
3) Квалификационная категория _________________________________________
4) Стаж работы, в том числе педагогический _______________________________
5) Место работы, должность/место учебы, курс, специальность ____________
____________________________________________________________________
6) Язык преподавания/обучения _________________________________________
7) Контактный телефон ________________________________________________

Претенденту были заданы следующие вопросы:
1) _________________________________________________________________
2) _________________________________________________________________
1. По результатам второго этапа конкурса конкурсная комиссия приняла решение рекомендовать следующих претендентов:

№ п/п


п
Ф.И.О. (при его наличии) Должность


2. По результатам второго этапа конкурса конкурсная комиссия приняла решение не рекомендовать следующих претендентов:

№ п/п Ф.И.О. (при его наличии) Должность


Председатель конкурсной комиссии: _____________________________________
(подпись, Ф.И.О. (при его наличии)
Члены конкурсной комиссии:
___________________________________ (подпись, Ф.И.О. (при его наличии)
___________________________________ (подпись, Ф.И.О. (при его наличии)
___________________________________ (подпись, Ф.И.О. (при его наличии)
___________________________________ (подпись, Ф.И.О. (при его наличии)
Секретарь конкурсной комиссии: ________________________________________
(подпись, Ф.И.О. (при его наличии)


__________________________

Приложение 6
к Правилам привлечения лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов,
имеющих дефицит учителей
(Специальная программа)

Форма


Уведомление о результатах второго этапа конкурса

Форма 1

Уважаемый (-ая) _____________________!

Конкурсная комиссия Министерства образования и науки Республики Казахстан уведомляет о том, что Вы рекомендованы по результатам второго этапа конкурса.

Форма 2

Уважаемый (-ая) ______________________!

Конкурсная комиссия Министерства образования и науки Республики Казахстан уведомляет о том, что Вы не рекомендованы по результатам второго этапа конкурса.


_________________________

 

 

 

 

 

Приложение 7
к Правилам привлечения лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов,
имеющих дефицит учителей
(Специальная программа)

Форма

Акт
приема-передачи

г. Нур-Султан «___» _______________20___год
Конкурсная комиссия Министерства образования и науки Республики Казахстан по проведению второго этапа конкурсного отбора в рамках реализации Правил по привлечению лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов, имеющих дефицит учителей (Специальная программа) (далее - конкурсная комиссия), в лице председателя конкурсной комиссии ____________________________________, с одной стороны, и координационный совет управления образования (далее - координационный совет) ________________ области в лице председателя координационного совета ___________________, с другой стороны, составили настоящий акт о нижеследующем.
Конкурсная комиссия передает, а координационный совет ________________ области принимает список педагогов, рекомендованных по результатам второго этапа конкурса в рамках Программы.
Список педагогов, рекомендованных по результатам второго этапа конкурса в рамках Программы
№ п/п Ф.И.О. (при его наличии) Предмет


Передал
Принял
председатель конкурсной комиссии Министерства образования и науки Республики Казахстан председатель координационного совета управления образования области
__________________________ ______________________________________
(подпись, Ф.И.О. (при его наличии) (подпись, Ф.И.О. (при его наличии)

__________________________

Приложение 8
к Правилам привлечения лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов,
имеющих дефицит учителей
(Специальная программа)

Форма
Председателю апелляционной комиссии
Министерства образования и науки Республики Казахстан по пересмотру результатов конкурсного отбора педагогов в рамках Правил привлечения лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов, имеющих дефицит учителей (Специальная программа)
___________________________________

ЗАЯВЛЕНИЕ

Ф.И.О. (при его наличии)
Место прохождения конкурсного отбора педагогов

г. ________________________
Адрес электронной почты
(полностью, например, Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.), контактный телефон


Прошу пересмотреть результаты конкурсного отбора в связи с тем, что ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(краткое изложение причин, приведение аргументов)
Дата ____________________
Подпись ____________________


__________________________

Приложение 9
к Правилам привлечения лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов,
имеющих дефицит учителей
(Специальная программа)

Форма

Протокол
заседания апелляционной комиссии по пересмотру результатов конкурсного отбора педагогов в рамках Правил привлечения лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов, имеющих дефицит учителей (Специальная программа)

«___» __________________ 20____ года

Председатель апелляционной комиссии: ________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии)

Члены апелляционной комиссии:
1. _____________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии)
2. _____________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии)
3. _____________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии)
4. _____________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии)

Секретарь апелляционной комиссии: ____________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии)
Повестка дня:
1. Рассмотрение фактов, изложенных в апелляционном заявлении педагога ____________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии)
2. Рассмотрение материалов конкурсного отбора педагога.
3. Принятие решения.

В ходе работы апелляционной комиссии были осуществлены следующие действия:
1. Описание действий
2. Описание действий
Решение апелляционной комиссии:
________________________________________________________________________________________________________________________________________

Председатель апелляционной комиссии __________ ______________________
(подпись) (Ф.И.О. (при его наличии)
Члены апелляционной комиссии:
1. _______________ ___________________________________________
(подпись) (Ф.И.О. (при его наличии)
2. _______________ ___________________________________________
(подпись) (Ф.И.О. (при его наличии)
3. _______________ ___________________________________________
(подпись) (Ф.И.О. (при его наличии)
4. _______________ ___________________________________________
(подпись) (Ф.И.О. (при его наличии)


Секретарь: _______________ __________________________________________
(подпись) (Ф.И.О. (при его наличии)


_________________________

Пайдалы ақпараттық ресурстар