10 Шілде 2024
Әдістемелік жұмыстар

Жаратылыстану - математика пән бірлестігінің онкүндігі

«Ж.Бәрібаев атынддағы орта мектебі МДШО»МКМ
2021 - 2022 оқу жылында «Мирас» жаратылыстану - математика бірлестігінің
ақпан айының 07 - 18 аралығында онкүндік өткізілді

 

Апталықтың мақсаты: « Жаңа әдіс - тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылар -  дың шығармашылық қабілеттерін дамыту». Жоспардағы жұмыстарға жауапты мұғалімдер бекітілді. Құрылған жоспарға сай мұғалімдер ашық сабақтарын және сыныптан тыс жұмыстарын өткізді. Сабақтарға тоқталсақ: 7 - сыныпта биология пәні бойынша мұғалімі Г.Жұрқабаева «Жүйке жүйе. Нейрон құрыслысы» тақырыбында өткізілген ашық сабағын шеңберге тұрып, гүл сыйлап жақсы тілектер айтып бастады, пазлдар арқылы 3 топқа бөлінді. Сабағында жаңаша әдіс - тәсілдерді қолдана отырып жүргізді. Оқушылардың қызығушылығын, белсенілігін арттыра білді. Сабақты «Ыстық орындық» стратегиясын қолдана отырып оқушыларды білімдерін тексеруден бастады. Оқушылары өт шашу және жұлдызша арқылы бір - бірін бағалады және сабақ соңында кері байланыс «Бес саусақ»арқылы жүргізді. Кеме суретін бояу арқылы сабақтағы көңіл - күйлерін білдірді.Ж.Төлжарасова география пәнінен «Демографиялық проблемалар» тақырыбында өткізген сабағы «Барабан»айландыру арқылы б өткен сабақтар бойынша сұрақтарға жауап берді. Мақсаты: Жеке тұлға өзін - өзі құрметтеуге, сыйлауға үйрету, өзін - өзі бағалауға үйрету. Мазмұны: Қатысушылар дөңгелене отырып, көздерін жұмады. «Қазір мына қорапты бір - біріңе кезекпен жалғастыру керек. Қорапты алған адам көзін ашып, қораптың ішін қарайды, оның ішінде әлдебір керемет көл бар, сол көлдің ішінде жер бетінде, ең тамаша адамды көресіздер. Оған күлімсіреп қарау қажет. Сыныпты жаңа сабақпен байланыстыра отырып 3 топқа бөлінді. Оқулықпен жұмыс жүргізді, тапсырмаларды орындады. Сурет бойынша жұмыс жүргізді. «Сұраққа жауап бер» тапсырмасында жаңа сабаққа байланысты сөздерді айтып өтті. Сәйкестендіру тестін орындады. «Тест»алу арқылы зат есім мен етістікті салыстыра білді. «Сұрақтар жаңбыры» стратегиясында қағазға жазылған сұрақтарды умаждап, топтар бір - біріне лақтырды. Топ болып ақылдасып, сұрақтарға жауап берді. «Шатыр» арқылы рефлексия жасады. 8 - сыныпта физика пәнінен «Өткізгіштерді параллель және тізбектей қосу» тақырыбында өткен сабағында қызығушылықты ояту незінде «Кубизм» әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталады. Мағынаны тану кезінде өткізгіштерді параллель және тізбектей қосу жайлы мұғалім түсінік беріп өтті және оқушылар «Схема сыр шертеді » әдісін қоланудаоқушылар схемамен жұмыс жүргізді. «Балама тест» тапсырмасын орындай отырып өткізгіштерді параллель және тізбектей қосу ұғымдар жайлы жазды. Физикалық құрал - жабдықтардды қолдану арқылы схема бойынша өткізгіштерді параллель және тізбектей қосуды жалғауларын көрсете білді. Қорытынды бөлімінде деңгейлік тапсырмаларды орындағы есептерді шығарды,тест белгіледі. Сабақта оқушылармен топтық, жұптық, жеке жұмыстар жүргізілді және бағалау жұлдызша, өт шашу, балдық жұйе арқылы бағаланды. Кері байланыс «Үш сұрақ» стратегиясы бойынша алынды. 5 - сыныпта математика пәнінен «Оңдық бөлшектерді қосу және азайту» тақырыбында өткен төрт жол тақпақты айтқызу оқушылардың қөніл -  күйле рін көтеру арқылы бастады. Үй тапсырмасы «Оң сұрақ» сұрақ - жауап арқылы сұралды. «Өзінді тексер» тақтаға жаттығуларды орындады. Тарихқа шолу тақырып бойынша жүргізілді. Логикалық есепті беру арқылы жаңа тақырып  - ты аша білді. «Сұрақ қою, қайта сұрақ қою» әдісі бойынша екі топқа тапсырма берілді. Сабақты бекіту мақсатында «Мен саған, сен маған», «Үтірді қайда қоясын», «Тізбекті орында»атты тапсырмалар берілді. Сабақты қорытынды кезінде тест тапсырмасы берілді. «Желкенді қайық» стратегиясы бойынша кері байланыс алынды. Сабақ барысында оқушылар жұлдызша, өт шашу, балдық жұйе арқылы бағаланды бағалау. Мұғалімдер ашық сабақта -  рын да жаңа инновациялық технологиялардың әдіс - тәсілдерін тиімділігіне қарай шебер қолдана білді. Сабақтардың құрылымы жүйелі құрылды. Әсіресе бағалаудың ерекше жаңа әдістерін пайдалана отырып, оқушылардың қабілетіне сай іс - әрекет жасауына жағдай жасалды. Оқытуды ұйымдастырудың әр түрлі формалары: ұжымдық, жұптық, жеке жұмыс түрлерін кеңінен пайдаланды. СТО стратегияларды тиімді пайдаланылды. Сабақтарға пән мұғалімдері, мектеп әкімшілік қатысып, талдау жасалып, жақсы баға берілді. Атап айтқанда, заман талабына сай ақпараттық технологияны пайдалану мақсатында интерактивті тақтамен өткізген сабақтары жоғары бағаланды. Танымдық, шығармашылық қабілеттерін арттыру мақсатында «География әлеміде», «Математикалық саңдық», «Физика және ээкология», «Вакина бізге керек пе?», «Биология әлемі» аралығында өткен интеллектуалды ойындар тартымды, әрі қызықты өтті. Сайысқа 5, 6, 7, 8, 9, 10 сынып оқушылары қатысты. Мақсаты:Оқушылардың жаратылыстану - математика пәндерінен білім -  білік дағыларын бақылау болатын. Оқушылар топқа бөлініп сайыстарға белсене қатысты. Әсіресе апталықта өткен «Математикалық саңдық» оқушылар қызығушылықпен, белсенділікпен қатысып шығармашылық қабілеттерін жан - жақты көрсете білді. Апталыққа белсене қатысып, жүлделі орындарға ие болған оқушылар арнайы грамоталармен марапатталды. Белсене қатысқан оқушылардың еңбегі алдағы уақытта басқа оқушыларға үлгі болды.

Пайдалы ақпараттық ресурстар